So vanished...

sâmbătă, 27 februarie 2010

Pauza mea de teveu a fost atât de lungă încât mintea nu mi se mai lasă spălată atât de uşor la maşinăria de transmis imagini frumos colorate şi cuvinte pompoase. Butonez iritată de la unu la treizecişiunpic şi iar de la capăt în speranţa că ceva incredibil mă va face să regret că i-am lipsit. Am nimerit la o oră de maximă audienţă pentru... reclame şi chiar sunt curioasă să aflu ce se mai vinde. Comercianţii de maşini se întrec să-şi atragă clienţi din rândul celor care deţin trei rable, Maggi ademeneşte cu premii copioase în mijloc de post iar bruneta de la L’Oreal recomandă o altă cremă care o mai salvează de-un rând de riduri. Unii sunt prea săraci să-şi cumpere maşini, alţii sunt prea bogaţi ca să gătească iar cei mai mulţi dintre noi am prefera o loţiune care să ne scape de griji. Dar pete avem cu toţii! Iar când puştoaica îmbracată cu hainele mamei se dă cu ruj pe toată faţa şi-i murdăreşte ţoalele apare instantaneu tipa cu „ai încredere în roz, uită de pete!”. Zeiţa asta cu sticla de Vanish în mână se arată oriunde se iveşte o peticică şi te învaţă cum să scapi de ea. Şi mă gândesc cu jind ce frumos ar fi să-mi vină şi mie mândra în pragul uşii de la baie atunci când îmi vine să urlu că am distrus vreo haină. Nu că n-aş avea Vanish, dar e cumpărat de la supermarket, nu picat din cer. Dar vă ofer eu un sfat gratuit: când aveţi de-a face cu pete care nu ies cu niciuna dintre soluţiile astea din reclame întrebaţi-mă cum face mama de le curăţă cu diluant. Wow, aş putea fi chiar eu zeiţa petelor :)



6 comentarii:

  1. doar treizecişiceva de canale? Relaxant! eu aici nu am teveu dar pe la mine pe acasă, upeceul oferă vreo câteva sute de canale. Să vezi atunci plictiseală, când navighezi prin toate şi nu găseşti nimic.

    În altă ordine de idei, mie îmi plac reclamele, dar alea faine, originale, la care să pot spune: "da frate, o idee bună".(asta legat de modul de execuţie al recalmei, nu neapărat de produsul prezentat)

    Oricum, nu cred că o reclamă mă va face vreodată să fug la magazin şi să cumpăr un produs anume :D



    Bine ai revenit dragă Ana, de mult aştept un articol nou

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am plecat nicăieri Radule, doar m-am urcat într-un carusel stricat care nu se mai oprea.
    Şi nu, nu am doar treizecişiceva de canale, însă pe acolo mi se epuizează clepsidra răbdării.
    Sunt multe reclame foarte bune, ce-i drept, că doar de asta sunt curioasă să le văd pe cele noi. Şi astea mai tembele ne ajută să facem comparaţia :)
    Ştii reclama cu Salvaţi Delta? E pe youtube

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Mişto poza, mişto ziua în care a fost făcută poza. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. P.S. Pe ProCinema se difuzează sezonul al treilea din "One Tree Hill". ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Alina (bubulina) :)28 februarie 2010 la 18:15

    Am împlinit, de curând, un an (trebuie să mi se ia din moţ :) ) de când nu mă mai uit la tv. Am o emisiune pe care o vizionez, doar pentru că la acea oră nu e nimic altceva de văzut, iar să mă uit la un film început de o oră şi din care să văd doar 30 min, chiar nu se merită...iar de reclame nici nu poate fi vorba, când e reclamă părăsesc încăperea...am văzut, însă, întâmplător, reclama de la mc donalds..:)...când nu e film interesant, televizorul meu este deschis, în permanenţă, pe realitatea tv...se uită frate-miu..asta s-a întâmplat şi acum juma de oră...sorin se uita (şi se uită în continuare) la o emisiune în care se vorbeşte despre pensii şi alocaţiile date de stat pentru femeile aflate în concediu maternal...unul dintre invitaţi (profesor universitar, doctor în nu ştiu ce domeniu, om de cultură, etc) a spus că o felicită pe mama care a născut TREI TRIPLEŢI şi care a avut curajul să dea statul în judecată...what??????????????...TREI TRIPLEŢI???????...dar de ce nu doi, dar de ce nu patru?????...dacă şi de la un astfel de om auzi aşa ceva, ce pretenţii să mai avem de la alţii???...deci, m-am hotărât, fără tv (şi) tot anul ăsta..:)..

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea, visez la Măcin zi de zi şi abia aştept să evadez acolo când se mai încălzeşte vremea.

    În altă ordine de idei, am terminat aseară sezonul 7 din One Tree Hill - aşa fără Lucas şi Peyton cum a fost - şi sper să se termine aici. Nu mai vreau! :)

    RăspundețiȘtergere