Bon Jovi versus Salam

joi, 4 aprilie 2013

Azi. Dialog total neprevăzut pe teme muzicale:

Eu: - Uraaa! Mâine e ziua Bon Jovi la Magic FM! Şi-am auzit că s-ar putea să vină la anul iarăşi în România...
Ea: - Ce-i aia bon... giovi...!?
Eu: - Cum adică „ce-i aia Bon Jovi”!? N-ai auzit de Bon Jovi!?
Ea: - Nuuu!
Eu: - Fată... cum să ai 18 ani şi să nu fi auzit vreodată de Bon Jovi!? Nu ştii „Bed of roses”!?...
Ea: - Nuu! Dacă-ţi zic că nu ştiu!

Deschid youtube-ul şi-i pun să asculte Bed of roses. Dau la refren, să-l recunoască. Dar chiar n-are habar...

Ea: - Câte vizualizări are?
Eu: - Douăzecişicinci de milioane!
Ea: - Eeeee, douăşcinci de milioane... Salam are trei sute!

Nu mai ştiu care au fost următoarele replici. Mă dureau tâmplele de nervi. Am întrebat-o dacă a dat vreodată în viaţa ei pe VH1 ca să audă muzică de calitate. Şi mi-a scos, drept răspuns, nişte sunete scârboase.

Am ascultat apoi, vrând, nevrând, nişte poveşti despre manele şi hip-hop. Că doar eu am deschis subiectul şi trebuia s-o las să-şi expună şi ea preferinţele. Mi-a povestit cum se ascultă manele - preponderent - la toate petrecerile şi despre cât de profunde sunt ele. Dar că-i plac şi 2Pac şi Mafia şi Eminem.

Ea: - Dar ascult Michael Jackson!
Eu: - De când a murit, nu?
Ea: - Da... ştiu două melodii: aia cu... şi aia cu...

.............

Ea: - Fată, da’ nu vrei să-ţi pun o manea mişto?
Eu: - Dacă pui vreo manea îţi jur că o să asculţi Rock FM în fiecare zi!
Ea: - Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

9 comentarii: