intrenoifievorba.ro

duminică, 11 ianuarie 2015
Dragilor,

După ani buni de amânări mi-am forţat ambiţia să trec .ro-ul de pe lista de “to do...” pe cea de “did it!”. Şi după alte câteva luni de lucru la layout şi detalii, am reuşit să conturez, undeva spre forma finală, această nouă pagină de blog.

www.intrenoifievorba.ro

De-acum înainte mă găsiţi acolo. Cu toate postările vechi şi - sper cât mai curând - cu unele noi. Vă mulţumesc pentru că mă urmăriţi de atâta vreme şi sper să merit şi pe mai departe atenţia voastră.

Ana vă îmbrăţişează!

4 comentarii:

  1. dar dacă-l făceai link activ? Pentru leneșii ca mine? :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Radu... De 1.000 de ori da. Doar că am ajuns la un aşa nivel de oboseală, vizavi de acest blog, încât am uitat :) Mulţumesc!

      Ștergere