de ce n-aş scrie despre BGG5

luni, 9 iunie 2014
Pentru că lipsa feedback-ului la aşa un eveniment ar trebui să însemne ceva. Pentru că BGG-ul ăsta ar fi putut la fel de bine să fie BGx. Nu s-a discutat mai nimic despre Galaţi şi despre comunitatea bloggerilor de aici. Pentru că doi dintre invitaţi au venit cu discursuri standard, iar al treilea nici măcar nu s-a obosit să îşi pregătească unul...
Da, este de apreciat efortul depus de Gabriel şi de Georgiana în organizarea evenimentului. Atmosferă faină, oameni faini... însă prea puţine schimburi de idei şi păreri care să merite atenţia. Mai ales pentru cei care nu sunt direct preocupaţi de servere, spamuri, PR şi de cancanurile semnate zoso.
Mi-a rămas un gust amar. Pentru că la BGG-urile anterioare au fost lansate câteva idei faine. Şi m-aş fi aşteptat ca pe undeva să revenim la ele şi să construim ceva pe plan local. Însă nu numai că ideile vechi au rămas în aer, dar la întâlnirea asta nici nu s-a mai lăsat loc pentru iniţiative - noi sau vechi.
Singurele chestii pe care le-am găsit interesante s-au discutat la final, la o masă, între cinci oameni. Ceea ce mă face să tânjesc după vechile reuniuni mai restrânse şi mai creative. 

Pentru că la BGG5 noi, gălăţenii, încă ne mai întrebăm reciproc: da' tu ce blog ai?

2 comentarii:

  1. Buna Ana,

    Eu am fost unul din cei care a pregatit un discurs standard...doar ca nu era atat de standard.
    In momentul in care m-am gandit la prezentarea pentru BGG5 m-am pus in locul unui blogger din Galati si am raspuns la intrebarea:

    "Ce isi doresc agentiile de la bloggeri si in ce directie trebuie sa se indrepte blogul meu pentru a-l monetiza prin proiecte?"

    Rolul speakerilor a fost sa va ofere o perspectiva a ceea ce se intampla in online, in general. Mi se pare normal ca acum sa existe o intalnire de follow-up in care sa discutati prezentarile noaste si ce se poate implementa. Eu nu pot sa ofer o parere pertinenta avand in vedere ca nu cunosc atat de bine blogosfera din Galati. :)
    De asemenea noi am asteptat intrebarile de la voi. Fiecare speaker a alocat o resursa nelimitata de timp pentru a raspunde si voi trebuia sa impuneti ritmul si nivelul conversatiei. :)

    BGG5 e primul pas. Trebuie doar sa va tineti de treaba! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andu, tu n-ai înţeles nimic din postarea mea, aşa-i? :) Eşti fain pentru comentariul ăsta, apreciez...

      Ștergere