27 aprilie

miercuri, 28 aprilie 2010
tortul pe care mi l-a făcut sor'mea


Nu ştiu alţii cum simt dar pe mine mă loveşte 27 aprilie în creştetul capului an de an. Deschid ochii înainte să mă deştepte ceasul şi mă întreb dacă astăzi... e chiar astăzi. Dacă n-am greşit socoteala sau pagina din calendar ori dacă nu m-am trezit în pielea altcuiva. Râd mereu... Ce obicei! Să primesc pupături, cadouri, urări şi flori doar pentru că deschid un nou dosar cu acelaşi nume pe copertă. Mai boţit un pic! Al câtelea este la număr îmi ia juma’ de an să mă obişnuiesc. Nu ştiu dacă cineva vreodată s-a trezit ca mine ieri, convins că pe undeva i s-a greşit socoteala la aniversarea din anul respectiv. E prea repede, e prea devreme îmi ziceam. Aţi greşit planeta, aţi greşit omul, aţi greşit camera. Apoi sună tata... iar el nu greşeşte niciodată la treburile astea. Deci e în regulă, eroarea e a mea, că m-am născut.


10 comentarii:

  1. hai la multi ani draga mea.. sa ai zile senine si oameni de aseamanea buni si frumosi in viata ta:)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! Cu intarzierea de rigoare... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc Monica. Dar nu e târziu, este fix... nouă şi zece minute ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. =)) Mi-a luat ceva pana sa ma prind de aluzia la statusul meu de azi. Genial raspuns mi-ai dat :))

    RăspundețiȘtergere
  5. LA MULTI ANI! Am uitat si ar fi trebuit sa nu o fac , dar am fost un pic plecat prin alte locuri si nu am avut net, uffff...

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani! Iti citesc blogul de ceva timp...mereu cu placere, fie la ceaiul de dimineata la serviciu,fie seara inainte de a inchide compu...la inceput de curiozitate,acum ca moment de relaxare si pentru ca imi place cum scrii ... nemultumiri, bucurii, curiozitati sau diverse intamplari de zi cu zi in general. pup! multa inspiratie in continuare - Claudia (cole)

    RăspundețiȘtergere
  7. Gabi... nu era musai! Când citesc oftatul tău îmi pare rău că mi-am scris ziua de naştere :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulţumesc cole, asta da surpriză! Te pup şi eu

    RăspundețiȘtergere