Rectificare

miercuri, 4 iulie 2012
De la un timp am curajul să fac experimente pe blog. Pentru că cineva aici, în dreapta mea, ştie să mânuiască html-ul şi să îl repare de câte ori stric eu ceva. Mi-a venit bau-bau-ul cu formularul de comentarii, pentru că nu am fost niciodată mulţumită de ceea ce oferă blogger. Doar că ideea s-a dovedit a fi nu tocmai strălucită. Noroc de Radu care m-a convins în timp util că nu voi avea mare lucru de câştigat. Ba dimpotrivă.
Drept dovadă, mă pot lăuda cu nişte comentarii frumoase risipite. Le-am înrămat mai sus, ca să le admir ori de câte ori îmi mai trece prin minte vreo idee fabuloasă. Şi pentru că n-aş îndrăzni vreodată să rog oamenii să comenteze din nou. Nu de alta, dar nu mai are farmec!
Iertaţi-mi rătăcirea, nu mai fac :)

4 comentarii:

  1. poți să le salvezi și să le repostezi pe blog cu mânuța ta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. PS: mă bucur că am putut fi de ajutor. Dacă vrei să te ajut la activarea chestiei cu reply, dă-mi o copie a acestui template să văd ce pot face.

    PS2(nu mufa de tastatură): tot urăsc acest capctha :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ştiu că le-aş putea reposta dar, totuşi, nu e acelaşi lucru. Păstrez ideea de experiment şi merg mai departe. O să apelez la ajutorul tău când te prind pe mess. Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere