Autodictare

marți, 14 decembrie 2010

M-au chemat să spun poezia. Dar i-am rugat să lase stilourile jos şi să asculte o alta. Nici n-au vrut să audă. Au plecat. Aşa că am scris-o totuşi pe cea dorită de ei, ca să dovedesc că o ştiu. Şi am tăiat cu două linii îngroşate părţile care nu-mi plăceau şi le-am modificat între paranteze după bunu-mi plac. Am vrut să le trimit la final câte o copie, căci nu-mi era teamă de notele proaste. Dar mi-am dat seama că adevărata mea pierdere ar fi că nu vor putea vreodată înţelege ce am vrut de fapt să le-arăt. Şi m-am întristat de oamenii care îi apreciază doar pe cei care sunt în tiparele lor.


Pasărea Colibri - Înţelegere

Asculta mai multe audio diverse

2 comentarii:

  1. ai o greseala gramaticala la ultima propozitie

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, mulţumesc, am corectat. Dar acolo pur şi simplu mâncasem un cuvânt. Mai fac şi greşeli gramaticale, recunosc :)

    RăspundețiȘtergere