Aniversare

joi, 9 septembrie 2010
*

Am schimbat zeci de colegi şi de tastaturi, mi-am urmat drumul ba spre stânga ba spre dreapta la ieşirea din bloc, am învăţat patiserie, electrică, casierie, tehnoredactare, gestiune... Astăzi împlinesc şapte ani de când lucrez şi mă mint că mă întreţin singură. Nu-mi vine nici mie să cred, ba chiar am desenat săgetuţe - ca la clasa a doua - ca să fiu sigură că nu ies la socoteală mai mulţi ani decât trebuie.
Pe mine nu m-au întrebat vreodată ce-aş vrea să mă fac când voi fi mare. Nici nu mi-am dorit vreodată altceva decât doar să fiu mare, căci am ştiut că nu mă voi decide prea curând încotro s-o apuc. Nu am crezut niciodată în mine, dar am avut norocul să fiu înconjurată de oameni care m-au încurajat şi m-au susţinut atât de mult încât mi-am dat seama că nu au cum să greşească. M-am străduit din toate puterile să nu-i dezamăgesc şi aşa, mai mult împinsă de la spate, am îndrăznit să fac lucruri pe care nici nu le-ş fi visat.
Acum, după şapte ani, îmi schimb iarăşi tastatura şi programul de lucru. Nu şi colegii. Ştiu că mă voi descurca de minune! Le sunt recunoscătoare oamenilor care mi-au fost alături în clipele în care eram gata să renunţ: în primul rând Angelei pentru imensa încredere şi Elenei pentru că nu sunt singură pe lume, lui Tase care îmi citeşte gândurile şi are răspunsuri la toate întrebările şi foarte multor alţi complici de serviciu, role, munte, petrecere, plimbare, conversaţie şi cafea. Vă mulţumesc dragilor :*
* foto B.C.

7 comentarii:

  1. Sa fii fericita. Eu te sustin pana-n panzele albe.

    La multi ani! De care vrei tu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu, şi eu... te susţin, dacă mai era nevoie s-o spun. :P
    Mulţumesc pentru ieri că asta, nu ştiu de ce, n-a mai încăput în mesaj. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. well ai colegi... pana ntr o zi cand iti vor deveni prieteni.. sau dusmani :)
    draguta povestea

    RăspundețiȘtergere
  4. Colegii îi am de vreo cinci ani, s-au împărţit deja pe categorii ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. atunci ai inteles ce am vrut sa spun :D

    RăspundețiȘtergere