Povestea agrafei mele preferate

luni, 29 iunie 2009



Sunt multe lucruri pe care le păstrez în sertare şi cutii: facturi, chitanţe şi contracte - mărturii ale statutului meu de bun cetăţean, agende pline de notări care ar putea să-mi folosească peste timp, fluturaşi de salariu şi extrase de cont care îmi întăresc convingerea că timpul (nu!) înseamnă bani… Şi printre toate astea sunt răsfirate lucruri care mă motivează să nu le dau foc hârţoagelor enumerate mai sus. Sunt mesaje scrise pe-un colţ de foaie de prieteni care au fost în lipsa mea pe-acasă, sunt carneţele pline de desene mâzgălite în timpul orelor în liceu şi caiete de amintiri încă mai vechi. Răsfoindu-le pe toate am găsit un plic gol a cărui ştampilă mi-a înseninat ziua mai ceva decât soarele unui început de uichend.
Acum vreo doi ani - cred - am întâlnit un foarte bun prieten care avea o agrafă prinsă la buzunar şi datorită statutului amical mai sus menţionat mi-am permis să-i cer acel accesoriu care mă fascinase. Da, era chiar o agrafă de birou ceva mai mare, de genul Asistent Office-ului din Word care face giumbuşlucuri. Doar că a mea nu era dresată pentru aşa ceva, dar s-a potrivit de minune la reverul hainei. Dar apoi, nu ştiu cum, am pierdut-o şi am fost tare necăjită. Am deschis messengerul şi-am început să mă plâng cui altcuiva decât unei foarte bune prietene care poate în sinea ei s-a gândit o clipă că trebuie să-mi lipsească o doagă dacă sufăr după o agrafă pe care aş putea-o găsi la oriunde. Însă a înţeles cât de dragă îmi era şi cât valora pentru mine.
Într-o zi eram la lucru şi femeia de serviciu a intrat strigând zgomotos că am primit o scrisoare. Mi-a dat un plic despre care am înţeles din prima clipă ce conţine aşa că nu l-am desfăcut ci doar l-am ridicat în dreptul ferestrei admirând forma unei agrafe care se contura prin hârtia albă. Am citit pe ambele feţe adresele scrise de Elennuka mea cu alte litere decât ne-am obişnuit aici, pe calculator, i-am mulţumit pentru surpriza grozavă pe care a reuşit să mi-o facă şi-am fost bucuroasă ziua întreagă pentru noua agrafă care devenise astfel de două ori mai valoroasă.
Mulţumesc încă o dată! Nu suntem singure pe lume :*


Tandreţuri pentru femei cu cei patru corifei - Balada blondelor iubiri(live T.N.B.)
Vezi mai multe video din Muzica